Väntar, väntar och väääntar

Tiden går väldigt sakta när man bara går och väntar.😖 
Jag går ju och väntar på operationstid för att få till axeln så den går att använda fullt ut. 
Varje dag som går är jag förväntansfull och bara längtar till brevbäraren ska komma :)
 
Att inte kunna funka som vanligt gör sinnet lite nerstämt....men det är bara att bita ihop!! Snarast är allt som vanligt igen förhoppningsvis. Bara att kunna klä på sig normalt komner bli underbart, att sen få äntra upp på hästryggen igen (där jag inte varit sen midsommar 2015) kommer bli uuuunderbart!! Jag lovar....mitt leende kommer inte av ansiktet i första taget när den dagen kommer. 😍😍 Jag längtar så jag håller på att bli tokig På att få uppleva den här utsikten igen.❤❤
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittlivmedsune.blogg.se

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv med min American Paint som heter Superior Son of a Gun men som i vardagen kallas för Sune.

RSS 2.0