Oerhörda saknaden

Idag är det exakt 4månader sen mitt största stöd i livet försvann. Det går inte en enda dag utan att jag gråter floder över min älskade mammas bortgång.💔 💔 💔

Att fortsätta livet med ett halvt hjärta och konstant "punktering" har varit svårt och kommer vara mycket svårt även framöver....men det måste gå. 

Jag kommer aldrig, aldrig nånsin glömma dig och allt du gjort, hjälpt och stöttat mig under alla år. Jag fäller gärna dessa floder av tårar varje dag och skulle utan tvekan göra mer om det gjorde att jag fick träffa dig igen. ❤

Fick jag den möjligheten då skulle jag krama dig och aldrig, aldrig släppa taget om dig. 

 

Jag saknar dig !!!!❤❤❤

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittlivmedsune.blogg.se

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv med min American Paint som heter Superior Son of a Gun men som i vardagen kallas för Sune.

RSS 2.0