Ensamhet

Nu är det väldigt länge sen jag gjorde ett inhopp här men det har hänt såå mycke som jag behövt lagt all min tid och energi på. 
 
Min älskade, ÄLSKADE mamma har  gått bort efter en lång tids kämpande...men till slut orkade hon inte längre ;( 
Det har varit många sjukhusbesök, tröstande timmar och hjälpande timmar som gått till att försöka få henne att må så pass bra det bara gått.
Litervis med tårar har forsat ur mina ögon och mitt hjärta halverades samma sekund hon klev över till andra sidan.
Dagen hon inte orkade längre kommer jag ALDRIG att glömma....det va min födelsedag iår. 
 
Idag...julafton...första julen utan mamma är helt tom! Så ensam som jag känner mig just idag har jag aldrig någonsin känt mig.
 
Ta hand om varandra och visa/säg era känslor för varandra. Det kommer en dag då dina nära inte finns där längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittlivmedsune.blogg.se

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv med min American Paint som heter Superior Son of a Gun men som i vardagen kallas för Sune.

RSS 2.0