Laddningslampan lyser!!!

Det är en stooor lysande laddningslampa som lyser på mig just nu. Jag är helt slut! :(
Har jobbat som ett tok i flera veckor nu (dubbla jobbskift och stalljourer)....så nu skulle det behövas nåt kul att ladda energierna med igen.
Men jag får försöka hålla ut till midsommarhelgen...det är enda helgen jag är ledig på den här månaden.
 
Bevis på att tröttmössan är på är att igår morse när jag åkte in till jobbet så växlade jag med drickan som står i dryckeshållaren...och jag har AUTOMAT!!!!!
 
Idag på jobbet har jag gjort fel ett antal gånger...och inte samma fel bara en gång...nä, 4!!!
Jag är glad att det inte är lönekörningar...hahaha. Då hade folk fått konstiga avdrag och kunderna fått olika timmar fakturerade.
Kunde ju varit kul iofs...men, nä, det är bäst man sköter sig.
 
Sen är jag lättad över att min förra häst Nellie de Ville fått kommit tillbaka till sina ägare som jag sålde till efter att hon varit såld till en familj som inte klarade av henne. (antagligen rädd för henne) När jag fick meddelande om hur Nellie betett sig hos dom nya ägarna trodde jag inte mina öron. Nellie är väldens snällaste och lugnaste...och tydligen sprang hon över folk, sprang igenom hagarna och dessutom framhalt. Veterinären hade gett rådet att skrittmotionera henne, men det blev tyvärr ingenting av med det.
Men som sagt...nu är hon tillbaka till hon som köpte henne av mig. Dom passade verkligen varandra.
Här är hon igår 21 år gammal.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittlivmedsune.blogg.se

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv med min American Paint som heter Superior Son of a Gun men som i vardagen kallas för Sune.

RSS 2.0