Hästar & Angusar

Igår tillbringade jag och Ax hela dagen i ridhuset på Nordvikskolan, det va nämligen kosseträning😃
Det va strålande sol och bitande kallt, men vad gör det när det är så trevligt sällskap. Att tycka det är kul att bara stå på sidan och kika varje gång kanske låter konstigt....men det är riktigt intressant att se hur alla utvecklas och hur dom jobbar med Angusarna (kosserasen heter så)
 
Alla ekipage som va med verkade nöjda efter träningens slut.
Men tyvärr så tog batteriet slut för mig...så jag fick endast bilder på dom tre första ekipagen. 
 
 
 
 
 
 
 
Wille & Lilleman
 
Silja med sin 2-åring (vet inte namnet tyvärr)
 
Kicki & Curry


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittlivmedsune.blogg.se

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv med min American Paint som heter Superior Son of a Gun men som i vardagen kallas för Sune.

RSS 2.0