Juldagen

Gårdagens känslodag med miljoner av tårar och tusen tankar klarades av tack vare en underbar människa...du vet vem du är och du är värd din vikt i guld . TACK!!
 
 *******************************************
 
I natt vid 3 började det att tokregna....så ute bildades det speglar på backen där det legat lite is innan.
 
Vi här ute på "Guldkusten" har inte haft snö än....endast lite frost. Men nu är den ett minne blott. Hann dock få en bild på Ax i ett frostigt landskap igår på prommisen.
 
 
Och då vädret skulle bli storm så åkte jag till stallet tidigare. Det blev longering av Sune på en helt ok paddock ( något isig på några ställen)
Han skötte sig hur bra som helst idag...lugna fina galoppfattningar och övergångar.
Idag va han dyr!!! :)
 
Det va dock lite äckligt när stallägaren tog en SCA pall som låg utanför paddocken... då blev Sune helt plötsligt en trumpetspelande cirkushäst. Hahaha, lilla hästen med sina hjärnspöken.
 
 
Att sen få komma in i värmen och äta sitt älskade hö tror jag Sune tyckte va en perfekt avslutning.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mittlivmedsune.blogg.se

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv med min American Paint som heter Superior Son of a Gun men som i vardagen kallas för Sune.

RSS 2.0